Buurtman

Ik wil mij inzetten voor de leefbaarheid van Weerselo!

Marcel Roordink

Ik ben de nieuwe buurtman van Weerselo, ben 55 jaar, woon samen met mijn aanstaande vrouw Gabi in Nordhorn en ik ben een echte voetballiefhebber. Sinds 1 maart 2022 werk ik bij Noaberkracht als projectleider bij de afdeling Openbare Ruimte. Mijn passie ligt bij water, klimaat en duurzaamheid. Ik heb thuis ook een digitaal weerstation en ik rijd elektrisch.

De gemeente is mij niet onbekend. Hiervoor heb ik jarenlang voor de gemeente Almelo gewerkt. Gemeenten Dinkelland en Tubbergen spreken mij aan vanwege de vele landelijke kernen en het Twentse Noaberschap. Ik kom zelf uit Buurse, ook een dorp in een landelijke gemeente (Haaksbergen) en daar heb ik me altijd thuis gevoeld.

Mijn eerste indruk van Weerselo is erg positief. Het is een mooi dorp dat volop bruist. Tijdens mijn eerste jaarvergadering van de dorpsraad heb ik leuke en energieke mensen ontmoet. En tjonge, wat een verenigingsleven kent Weerselo. 30 verenigingen en stichtingen? Daar mogen jullie hartstikke trots op zijn!

Als buur(t)man wil ik mij inzetten voor de leefbaarheid van Weerselo. Daar wil ik graag samen met de inwoners als Noabers aan werken. Door open en transparant te zijn naar elkaar en elkaar te vertrouwen en respecteren. Ik hoop dat ik voor jullie niet alleen een doorgeefluik zal zijn, maar dat ik mag meehelpen en meedenken. Zodat ik voor Weerselo een waardevolle rol kan vervullen. Daar krijg ik energie van.

Denk jij dat ik jou kan helpen of wil je dat ik ergens over meedenk? Twijfel dan niet en neem gerust contact met mij op. Ik kijk uit naar onze samenwerking!

Ik ben bereikbaar via Tel. 0541-854100 of per mail: m.roordink@noaberkracht.nl