Het Beukske

’t Beukske is een non-profitorganisatie met uitsluitend vrijwilligers met als doel om periodiek een informatieblad in het dorpsgebied Weerselo te laten verschijnen. Zo is het Weekblad ’t Beukske ontstaan.

Met ondersteuning van de abonnees en de lokale bedrijven heeft ’t Beukske zich in de loop van de jaren ontwikkeld tot een algemeen weekblad, waar niet alleen verenigingen en instellingen hun nieuws en informatie gratis kwijt kunnen, maar ook de inwoners van Weerselo. Zo is ’t Beukske al ruim 50 jaar een begrip in Weerselo en omstreken!

Naast een analoog Beukske (papieren uitgave, in zwart/wit) brengt het weekblad ’t Beukske ook een digitaal Beukske uit in kleur.

De toegang tot ons gehele archief is gratis. Hierdoor is het mogelijk om kennis te maken met het weekblad ’t Beukske. En is de informatie uit het verleden ook beschikbaar.

’t Beukske

redactie@beukske.nl